Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Panfu!

Av wiikungenpanfu - 15 februari 2012 17:26

Jag är wiikungen och ska berätta en rolig historia om panfu  


Det va en gång en kille som heter wiikungen hans första dag var spänande.

När jag gick till idrottsplatsen så sog jag en superbra fotbollsspelare.

Han han heter Nicklas och han vissa hur man spelar.dribblar

och skuter med en fotboll.  

ja de va min första dag i panfu det var allt alla panfupandor

håll höjd

wiikungen

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wiikungenpanfu - 14 mars 2017 17:07

Chillin' with a hair tie,No makeup, with some sweatpants onYou know I can always be that guyYou can think about me all night longBut I think you need something to think of meSomething that will keep you warmAnd show you we can be more than just thisS...

Av wiikungenpanfu - 25 mars 2012 13:47

Det finns en ny hamburgare på mackdonalds dom säger på tv:reklamen för burgaren america på en tuga och jag åt den det smackade nt america. Ses alla. Håll höjd Wiikungen ...

Av wiikungenpanfu - 25 mars 2012 13:47

Det finns en ny hamburgare på mackdonalds dom säger på tv:reklamen för burgaren america på en tuga och jag åt den det smackade nt america. Ses alla. Håll höjd Wiikungen ...

Av wiikungenpanfu - 4 mars 2012 09:47

Det var en gång en kille som hete plåt Nicklas .   Han fick en plåt i huvudet så dog han   lite kul va skicka en kommentar så är ni snälla håll höjd wiikungen. ...

Av wiikungenpanfu - 4 mars 2012 09:43

      Vart någon stans står william pandabeard  skicka en komen tar på svaret ska lämnast i senast     nästa fredag så hej då alla panfupandor   håll höjd wiikungen       ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards